sobota, 26 kwietnia 2014

Yasumi.

Witam. Po przerwie postanowiłam napisać pierwszy post i oto on. Otóż będzie on o gąbeczkach Yasumi. Jakiś czas temu oglądałam z kuzynką program Klinika Urody, w którym zostały pokazane owe cuda! Stwierdziłyśmy, że cena jest przystępna, bo tylko 19zł za sztukę, a używać jej możemy do woli, także nie musicie się przejmować, że co jakiś czas będziecie musiały wydawać kolejne pieniądze. Ta gąbka jest w 100% procentach naturalna, można jej używać do oczyszczania i masaży twarzy oraz ciała. Dokładnie usuwa zanieczyszczenia i delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka. Regularne stosowanie gąbki redukuje ilość zaskórników. Działa antyseptycznie i przeciwbakteryjnie – ogranicza ilość bakterii odpowiedzialnych za powstawanie trądziku. Gąbka posiada odczyn zasadowy, dzięki czemu przywraca naturalne pH skóry. Zalecana jest szczególnie dla skóry tłustej, mieszanej i ze skłonnością do powstawania zmian trądzikowych. Mogę wspomnieć, że ku mojemu zdziwieniu, za zamówienie jedynie 2 gąbeczek dostałyśmy w prezencie ręczniczek z logo Yasumi, pędzelek, oraz mini katalog z produktami dla naszej cery.



Sposób jej użycia jest bardzo prosty: Gąbeczka naturalnie jest twarda i jeśli przez jakiś czas jest nieużywana to również zrobi się twarda, nie musicie się bać, że coś jej jest, wystarczy zamoczyć ją w miseczce z wodą i odczekać aż napęcznieje. Później nakładacie preparat do oczyszczania twarzy jeśli chcecie i wykonujecie masaż twarzy okrężnymi ruchami. Po użyciu trzymamy gąbeczkę w suchym miejscu, ponieważ nie lubi ona wilgoci, która skraca jej żywotność.

Moja wygląda tak, jest to gąbeczka do cery tłustej i spisuje się świetnie! :) Przymocowany jest do niej sznureczek, aby ją powiesić gdzieś w suchym miejscu. Jest możliwość wyboru innych gąbeczek, których cena waha się od 19zł do 29zł. Ja jak najbardziej polecam.



19 komentarzy:

  1. wygląda jak kamień :))) ale wydaje się ciekawa ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jest twarda jak kamień, dopóki nie zamoczysz w wodzie :D

      Usuń
  2. Wow *__* świetne! Ciekawa ta gąbeczka ^^
    Nigdy nie słyszałam o tej firmie, więc muszę przejrzeć ich ofertę :P.
    Pozdrawiam :))

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie zdarzyło mi się o tym słyszeć! Szczerze powiem, że lubię takie wynalazki i pędzę poczytać coś więcej na jej temat! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tym ale muszę wypróbować :-)
    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o niej wcześniej ;). Wydaję się być fajna ;)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o niej, ale z wielką chęcią wypróbowałabym ją u siebie. :D

    Obserwuję. :)
    zapraszam do siebie: www.raspberryandhair.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie słyszałam tych gąbeczkach ;)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słyszałyśmy o tych gąbkach. ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe, nigdy o tej firmie nie słyszałam, bardzo fajnie poznać coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy o takim czyms nie slyszalam ale widać ze bardzo fajne i przydatne

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  11. no, no . wydaje się ciekawe. dzięki, że się tym z nami podzieliłaś. masz wspaniałego bloga - dodaję do obserwowanych.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zobaczę ich oferty :) Zaciekawiłaś mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuje bardzo i zapraszam częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna gąbeczka :)

    http://stylowoizdrowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. może wspólna obserwacja?
    http://modaiurodaczternastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglada mega ciekawie ;) strasznie mnie zaciekawilas tą gąbeczka- zastanaeiwm sie nad kupnem hahaha

    Zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń